Kitty Pia's side… – Her tenker jeg mine tanker og sier ting høyt. Det er spennende det!..

november 16th, 2010

Pedofiliguide på amazon.com.. Faensmakt!

av Kitty Pia   Lagret under: alt          

Dette er hårreisende.
Det er så en kjenner kvalmen bre seg. Og denne Phillip R. Greaves II påstår at han selv ikke er pedofil? Man elsker ikke barn om man voldtar dem, men kyssig og kosing må vel være noe annet, og derfor lov?
Mannen kan ikke være riktig klok! Han forklarer hvordan man kompenserer for at gutter ikke kan bruke kondom. At bilde av barn må være med klær på iht lovens bokstav; da unngår man å bli arrestert om politiet skulle stikke innom en tur..
Mannen er naturligvis på bærtur. Bortsett fra en ting; han har rett i at pedofil er et galt ord på dette faenskapet. Det burde hett pedoman. Da er man misbruker, en som ikke har rett og galt, godt og vondt klart for seg.. På den annen side blir jo dèt brukt til å frita diverse perverse folk for det ansvar de vitterlig har.
Men i bunn og grunn er det ikke så viktig med ordet vi bruker på dette; Alt denne Greaves II står for er i denne forbindelsen, noe svineri!!!!
Og slett ikke litteratur dekket av yttringsfriheten som Amazon dekker seg bak. De skal tjene penger de, og da er det bekvemt at man er innenfor lovens bokstav. Hva med å stå for noe, i stedet for? Innta et standpunkt, og la sviktende lovtekst og bekvemmelige juridiske finurligheter ligge?
Det er ikke lov å slå i hjel peodfile. Dessverre. Jeg er for dødstraff for denne gruppen. Kan det bevises hinsides all rimelig tvil, at man bidar til å misbruke barn, formidler det eller gjør overgrep selv direkte, kan man stille slike opp for en mur snartes mulig, og spandere en kule. Og så skyfle liket ned i en grøft med sand og lesket kalk.
De lar seg ikke rehablitere, av den enkle grunn at de aldri har vært habile. De er “feilvare,” slik jeg ser det.
Jeg fatter ikke at P.R. Greaves II tør gå ut på gata.
Den rettferdige harmen min ville ikke gått ham hus forbi.

K :evil:

Tips oss hvis dette innlegget er upassende

10 kommentarer

  1. “Det er ikke lov å slå i hjel peodfile. Dessverre. Jeg er for dødstraff for denne gruppen.” skriver du.
    Dette må vel sies å være det mest innsiktløse jeg noensinne har lest på vgb!

    Jeg fulgte innlegget ditt til helt jeg kom til den setningen. Jeg var også enig med deg i at det Phillip R. Greaves II står for er fullstendig feil. Men… herregud! Plutselig plasserte du deg i gruppen av fordomsfulle ignoranter.
    Så jævlig synd at du ikke klarer å se forskjell på pedofile og overgripere!
    Så utrolig trangsynt mennesker kan være!
    Antagelig kjenner du et utall av pedofile som aldri har turt å stå frem med sin legning. Kanskje noen av dine beste venner har pedofil legning!
    Men, det får du nok aldri vite, for det er nettopp mennesker som deg som er problemet… mennesker som i sin selvrettferdige ignorante harme blir så forblindet at de ikke enser forskjellen mellom legning og overgrep!
    Pedofile er ikke overgripoere! Noen pedofile er overgripere… noen med skjev tannstilling er også overgripere, likeledes noen heterofile som bor på Mysen!

    Mytologiseringen av pedofile har tydeligvis vært mer enn vellykket fra medias side.

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

    Comment av Cecilia — november 16, 2010 @ 20:31

  2. Svar til Cecilia.
    Takk for at du tok deg tid til å kommentere innlegget.
    Du har rett til din mening, men jeg er altså helt uenig i at pedofili er en legning på den måten heterofili eller homofili er en legning. Jeg gjør vel rede for hvorfor i innlegget.
    At du synes jeg er fordommsfull og ignorant, står deg helt fritt å mene, men det forandrer ikke det faktum at seksualdriften sjelden lar seg kontrollere i lengere tid av gangen. Den får gjerne ett eller annet uttrykk. Med andre ord jeg har ingen tro på at peodfile kan la være med å forgripe seg, eller bidra til overgrep ved å ikke laste ned/kjøpe barneporno. Å se på slike bilder er nærmest som et nytt overgrep hver gang noen laster ned bildet.
    At man ser slik eller sånn ut, eller er hetero eller hva det nå er som betegner oss; en som føler seg tiltrukket av barn og utsetter de for seksuell tilnærming ER pr definisjon en pedofil, og har som sådan ikke rett til å være nær barn. Og må kontrolleres om han/hun ikke makter det selv.
    Og alle vet de at om de forgriper seg er det opp til samfunnet å beskytte de minste så godt det lar seg gjøre.
    Om det også inbefatter dødstraff, har jeg altså ingen innvendinger.
    Om man da heller vi koste på millioner av kroner på forvaring i all evighet, så for all del.
    Men pedofil er en lidelse man ikke blir frisk av, slik jeg ser det og jeg forbeholder meg retten til å forakte de som skader de minste og mest sårbare blant oss.
    Kitty.

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

    Comment av Kitty Pia — november 16, 2010 @ 20:46

  3. Dette er langt fra bare min mening! Jeg har faktisk “litt” begrep om dette etter syv års studier og en master i psykologi.
    Hele holdningen din bærer preg av forutintatthet og påvirkning av media, og reflekterer en form for medieskapt massepsykose som hele fagmiljøet har reagert på i mange år.
    La det være helt klart at pedofili er en legning på lik linje med homofili. La det også være helt klart at langt de færreste pedofile noensinne begår overgrep. Det er langt flere heterofile enn pedofile som begår overgrep mot barn! (Sjekk SSB).
    Medias ensidiege fokus på pedofile overgripere har nærmest medført en aksept blant folk flest for at pedofile pr definisjon er obergripere. Men, bildet er ikke så enkelt som at personer med pedofil legning ikke kan ha sex med voksne på sin egen alder! Flertallet av alle med pedofil legning lever i perfekte ekteskap og kunne aldri tenke seg å leve ut legningen sin! Dette er et faktum! At noen av dem laster ned tilgjengelig barneporno får være så sin sak, men, de produserer ikke dette selv! Barneporno blir produsert av “normale” heterofile mennesker av profitthensyn.
    Hvor i alle dager har du det fra at seksualdriften ikke lar seg kontrollere over lengre tid? Det finnes da massevis av gamle jomfruer i Norge ( Pedofili er ikke forbeholdt menn. Det er like utbredt blant kvinner!) og det finnes da mange heterofile menn som har vært ensomme hele livet uten noensinne å ha hatt sex med andre enn seg selv!
    Når jeg sier at du antagelig kjenner en eller flere pedofile så har jeg selvfølgelig ikke noen dekning for det, like lite som jeg har dekning for å påstå at du kjenner noen homofile eller biseksuelle. Men sannsynligheten er faktisk ganske stor, for pedofili er ikke nødvendigvis en ensidig seksuell dragning mot barn. Mørketallene er store, og samfunnets mediaskapte ignorans gjør det ikke akkurat lett å vedgå at man er pedofil. Bare se på hvor mange homofile det finnes idag sammenlignet med hvor mange det fantes på den tiden da homofili var forbudt! Tror du antallet homofile har økt fordi loven ikke lenger forbyr homofili, eller tror du antallet har vært ganske konstant hele tiden?

    Jeg tar meg så gjerne tid til å kommentere innlegg som oser av uforstand og fordommer. Det er min plikt som menneske.

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

    Comment av Cecilia — november 16, 2010 @ 21:36

  4. Til Cecilia.
    La meg først si: Innelgget dreier seg om en mann som legger til rette for at pedofile skal kunne bruke barn enten direkte eller indirekte for egen gratifikasjon uten at de kommer på kant med loven. En oppskrift på “hvordan slippe unna med det.” Avskyelig. Derfor harmen.

    Videre:
    Du er master i psykologi og har derfor greie på det du snakker om. Det kan jeg godta. Likevel er det sånn at forskere og andre har tatt feil før, og det er lov å være uenig. Noe jeg er.
    Jeg skal i hovedsak avstå fra å kommentere den noe selvhøytidelig og nedlatende holdningen som denne mastergraden synes å legge grunnlaget for, utover det å si at jeg har en beskjeden cand mag med bla sos.ant og sosiologi i fagkretsen. Da har vi slått hverandre i hodet med utdannelse og status. Jeg lar resten av ekspertkravet mtp fordomsfrihet og forstand stå for din regning.

    Det at noen er heterofil av legning og derfor liker det annet kjønn eller er homofil og liker de som er av samme kjønn som en selv, har ingen betydning for meg når jeg snakker om overgrep mot barn; En som forgriper seg på barn er slik jeg ser det pedofil. Enten han/hun liker barn som er jenter eller barn som er gutter. Det er totalt uinterresant.

    Nå har jeg aldri tatt til ordet for å slå ihjel pedofile i sin alminnelighet, og over en lav sko. Bare åpne for dødstraff for de som faktisk har vært gjort seg skyldig i grove vold mot barn ved å forgripe seg, prod. barneporno i store mengder eller gitt noen tilgang til barn – dvs lagt til rette for barneprostitusjon/hallikvirksomhet opp i mot barn.
    Men jeg tar heller ikke lett på at noen laster ned barneporno; Bareneporno er ikke et sexhjelpemiddel. Det er nemlig mye verre enn at det “får være sin sak.” Det er en krenkelse mot et barn som gjentas og gjentas for egen gratifikasjon uten å tenke på at barnet har det vondt og stilles til skue for alle og enhver i sin nakenhet og lidelse.

    Det at det finnes “gamle jomfruer” av begge kjønn i et gitt antall her i Norge og ellers, kan ikke tjene til å tilbakevis min påstand om at seksualdriften gir seg utslag. Ikke i i overgrep nødvendigvis, men i sykdommer, og ja ensomhetsfølelse osv. Trist og vondt, men etter er likevel en sak for individet, fastlegen/helsevesnet o.a.- At man i større eller mindre grad frivillig avstår fra normal, sunn frilynt sex med en samtykkende voksen får disse jomfruene og ensomme mennene ta ansvar for selv. Evnt søke hjelp for å finne ut hva som kan gjøres for å skape basis for et sexliv. Noe som er er en helt ærlig og nødvendig sak for noen. Jeg mener at et sunt og frisk menneske vil ikke misbruke barn selv om det er lange perioder i livet de må gå uten sex. Det ligger i begrepet frisk, slik jeg ser det.

    Jeg er ikke så uopplyst at jeg tror at ant. homser, lesber eller pedofile for den del har økt som sådan. De har bare blitt mer synlig. Og det er helt greit, all den stund homser og lesber faktisk ikke foretar seg noe skadelig eller forbrytersk siden de har sex med voksne mennesker som vet hva som skjer og presumptiv setter pris på det.
    At de færreste pedofile (legnig eller ikke legning, der forbeholder jeg mer retten til mene noe annet enn deg; jeg mener det er en “feil” hos vedkommende) begår overgrep er ikke godt nok.
    Det holder at bare en forgriper seg; en er en for mye.
    Han eller hun skal og bør avskjermes fra samf. og enten forvares livet ut eller også kunne idømmes dødstraff hvis samf. ser det nødvendig. For denne gruppen forbrytere kan denne straffen komme på tale slik jeg ser det. Iht vanlig bevisførsel og krav om balansert rettergang.

    Det at “seksualdriften” alltid gir seg uttrykk var egentlig ment i den forstand at jeg ikke har noen tro på at pedofile makter å stå i mot det de mener er fristeler i større grad enn “vanlige” mennesker. (Da holder jeg “alminnelig” voldtekt utenfor – det er et overgrep og har ikke noe med sunn sex å gjøre)
    Men når en pedofil mister kontrollen har det store og stygge konsekvenser som ER et overgrep. Hver gang.
    Rett og slett fordi fristelsen leves ut mot et barn. (Re: Den katolske kirke bla).

    Makter pedofile å la det være; enten direkte overgrep eller barnepornosurfing; Fint! Da kan de leve sine liv helt i fred for meg.

    Hvis ikke, og de faktisk (og det kan bevises) misbruker et barn, er det ønskelig at de må forholde seg til lovens strengeste straff, evnt også dødstraff.

    Da mener jeg saken er utdebattert.
    Det at jeg liksom er fordomsfull og du ikke, får være slik det er. jeg har mine meninger og trekker konklusjoner på like fritt grunnlag som deg, og det blir for dumt å sette merkelapper på hverandre bare fordi vi er uenige.
    Så får du heller gjøre din menneskeplikt om du mener det er ytterligere behov for det.
    Kitty.

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

    Comment av Kitty Pia — november 18, 2010 @ 20:19

  5. Jaha, hva blir det neste? Voldtekstguide? Hva med dyr? I USA jobbes det med å få forbud mot crash-filmer – filmer hvor man torturerer dyr “for fun.” Hvis det er ulovlig å misbruke barn seksuelt, burde det da faen meg være ulovlig å legge ut en slik guide… med fare for at jeg ikke har satt meg fullstendig inn i emnet… 8O Er det ikke ulovlig å oppfordre til overgrep?

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

    Comment av Effjusikay — november 18, 2010 @ 21:02

  6. SVAR til Effi.
    Takk for kommentar, E.
    Det kan man lure på ja.. Hva blir det neste?
    Oppfordring til overgrep er ulovlig.
    Og har vi lov til å stole blindt på pedofile som ikke har forgrepet seg, næremst på vegne av barna? Det er dem det går utover om tilliten brytes..
    Derfor er jeg for at man skal være mistenksom mot alt som virke som pedo-orientert.

    Men du har rett i at det er mer å sette seg inn, men innlegget som sådan handler om oppfordring/fasilitering og det er ikke akseptabelt.

    K.

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

    Comment av Kitty Pia — november 19, 2010 @ 18:37

  7. I’m out of league here. Too much brain power on dsiplay!

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

    Comment av Nibby — juli 6, 2011 @ 09:21

  8. rIBxU7 gkukdwtjxzun

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

    Comment av lqnnpzkrw — juli 6, 2011 @ 14:07

  9. xfYVTd xumjkqrkkkqf

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

    Comment av nvsrccdjz — juli 8, 2011 @ 12:57

  10. nYRgN6 , [url=http://yphxrcyynvbl.com/]yphxrcyynvbl[/url], [link=http://vpqyoosxpcya.com/]vpqyoosxpcya[/link], http://yuguzvoyxtlr.com/

    Tips oss hvis denne kommentaren er upassende

    Comment av ygdolcgh — juli 10, 2011 @ 17:00

RSS-strøm med kommentarer til dette innlegget.Tilbakesporings-URL

Beklager, men kommentarskjemaet er nå lukket.

Tips oss hvis denne bloggen er upassende

Denne bloggen blir ikke forhåndsredigert av VG Nett. Bloggens eier står ansvarlig for alt innhold.
Ingenting varer evig og nå er vi dessverre ved veis ende. VGB er lagt ned og vil ikke komme tilbake.
VG Blogg var en tjeneste levert av VG Multimedia AS. Henvendelser rettes til: Magne Antonsen
Ansvarlig redaktør/Administrerende direktør: Torry Pedersen
Redaktør digitalt Espen Egil Hansen. Redaktør avis: Helje Solberg. Politisk redaktør Hanne Skartveit
Digital direktør: Jo Christian Oterhals. Sentralbord VG: 22 00 00 00